vem kan stoppa mig

seg dag, chillat bara, jobbet lär ju lacka, men mår man inge bra så mår man inte. hur skulle det se ut om jag gick runt och spydde över maten liksom..nä tänkte väl? jaja well see
igår kväll var trevlig, var på inflyttningsmiddag/fvääldigt försenat födelsedagsfirande för Malin i sjöstaden :) asmysigt vare, och underbar mat! sen stack vi ut till ego. lite kö, och konstig garderob men annars var det mysigt :) sen stack jag, elina och jennie vidare och shakade loss på dansgolvet, roligt. :)
ikväll kommer jenny hit, hoppas och tror jag (?) så vi ska föra här, sen får vi se vad som händer. kom hit och joina om ni vill, de blir nog kul. Dock ska jag gå upp tiidigt imorgon!! dvs runt tolv, för jag ska faktiskt julhandla för pengar jag inte har iofs menmen. får se vad man hittar. nu måste jag göra mig klar, hjälpa bror med middan och städa lite typ.

puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0