love of mine

ursäkta min dåliga uppdatering, men jag har verkligen inte haft tid/orkat, nu är jaag sjuk som en följd av att jag sönderstressat. men NU är allt skolarbete över. så sjuuukt skönt. men har ändå inte riktigt börjat slappna av. I måndags var jag inte i skolan för jag var sjuk, men på kvällen jobbade jag lite. I tisdags hade jag två prov/quiz och två redovisningar/pjäs och det gick bra! sen julhandlade jag(köpte dock inget typ) och myste i forum, sen åkte jag till cornelia och vi åkte till EGs julbal. det var trevligt :) kom hem vid tre inatt. mådde apa, inte pga alkoholen utan för att jag är sjuk.. :( men men
 idag har jag varit i stan med mamma och kolalt klappar, köpte dock ingen till någon, men jag fick med mig lite fina saker hem till mig själv :) en locktång från björn axén som verkar asbra+tillhörande hårspray samt svarta shorts med glitter (!?!) skärp typ. vet inte vad jag tycker om skärpet men annars var dom fina :) var dock tvungen att köpa dom tills dansuppvisningen på fredag!!!!!:O kom vettja! tydligen ska massvis med trevliga människor komma och det är ju skitkul, dock borde det sätta mer press på mig, för jag kan inte alls dansen.. tänkte öva  ikväll men det har inte blivit så, så imorgon får jag satsa steenhårt!!

imorgon har madeleine även lurat mig till forum i oresonligt tidig tid, klockan tio!? när vi hade sovmorgon och allt?! inte okej alltså. men vi får hoppas att jag får med mig lite klappar hem då. sen är det tv-inspelning. Skitkul på ett sätt, men jag vet verkligen inte om jag orkar/hinner. borde prioritera andra saker. vi får se hur det blir med det :)

sen äre iaf julasvlutning och looooov aslänge!! fan vad skönt det ska bli, verkligen! men jag jobbar ett jävligt långt pass på lördag, sen ska jag direkt på jobbfest eller något i den stilen. meen på söndag, då jävlar ska jag njuta! och börja lyssna på julmusik :)

meen, nu ska jag gå och sova/vila
nej juuuste jag måste ju fixa biancas present! aja det går nog snabbt :) puss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0