If I love myself I'll be shooting you

tjena tjena tjena
har nu suttit och skrivit klart alla mina arbeten, eller nja de flesta. nu känns allt ganska lugnt ändå:) skönt
helgen har varit nice i allafall! luciavakan va grym, sjukt trevligt, bra musik, roliga lekar och det blev faktiskt en vaka. fram till typ sex. sov nån timme, gick upp åtta. fortfarande full, åkte till åland. usch usch. sov och mådde illa hela dan+kvällen. och jennie som jag skulle åkt dit med var för trött/bakis (?) så hon bangade. så jag stack inte på partyt, utan tog det lugnt istället hos mina kusiner. lite trist men absolut nödvändigt, annars skulle jag typ kollapsat så lite som jag sovit den här veckan.
:) iallafall, lite ovärt med en hel resa fram och tillbaka, men släktingar han man med iaf :)
nu ska jag faktiskt lägga mig i tid, sista veckan kvar nu, och jag ska vara pigg och alert så jag orkar med mitt fullspäckade schema!

puss och godnatt!
Exakt ett år sen mitt livs bästa dag var<3 love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0