kärleken väntar

Mihi, två veckor till julafton! ^^ åh så underbart, julklappsmys! har mycket klappar att köpa, men de får nog bli nästa vecka. igår åt jag iaf en lussebulle mamma bakat, wonderful!
Idag har jag inte gjort så mkt mer än gått i skolan lite, stressat, åkt hem. kokade upp mjölk, fixade godaste toasten och varm chokladen och myste lite innan jag satte igång med mitt hektiska skolschema. Har jag förresten nämnt allt som ska vara inlämnat?
ha allt klart inför dramapjäs - sista genrep onsdag,  Ett långt reportage till tors, hålla debatt på fredag, skriva arbetsbok i media denna vecka, skriva arbetsbok+ skriva i boken i projektarbete denna vecka, läst på filosfi tills måndag, skrivit hemprov i kristendom (+ sett en film som jag ska skriva om) tills måndag, skriva lång analys om en bok på engelska(dvs läsa hela boken innan också) tills måndag, redovisning i geografi tisdag...
DVS allt inom en vecka! ni behöver ju inte tycka synd om mig, men det gör jag. sa jag förresten att jag går i skolan på dagarna, och att jag i morgon kväll kommer ha min sista danslektion och öva dans hela kvällen, jobbar hela torsdagkväll, och är bortrest hela helgen, kommer hem sent på söndag kväll. det ger mig alltså..ungefär noll pluggtid?

det är ungefär allt det där som kretsat i min hjärna hela dagen, endast. så sjukt stressad. drack tillochmed kaffe ikväll, tog en powernap och har ändå inte kommit nånstans fast jag suttit här tills nu. bahhhh.... sen äre julstress, jobb, och sånt. relationer hinner knappt existera längre.
MEN luciavaka på fredag måste ändå bli av, det ska bli bäst. jag hade tänkt fixa massa roliga lekar och sånt, men att hinna få extra tid till det känns något drömlikt ?

well, det var dagens otroligt intressanta inlägg. ska satsa på att sova så få timmar som möjligt denna vecka, behöver all vaken tid. ska försöka hinna svara på Erikas brev i tid också, vill inte vara en seg brevvän :)

puss på er och godnatt. hoppas ni inte stressar ihjäl er där ute.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0