ka-boooom

Jissus vad jag är sliten, har haft så mycket den här veckan, sovit 1-2 timmar per natt pga att jag suttit upp eoch försökt bli klar med allt så jag skulle vara klar innan helgen då jag ska bort. Nu har jag bara en inlämninguppgift kvar, dock den största. Eller jag har börjat litegrann men, sen orkade jag bara inte mer. Så jag spar den till söndagkväll/måndageftermiddag. Nån gång på de tillfällena lär jag hinna skriva ihop nåt bra. För nu är jag helt slut och orkar inte analysera texter mer, nej nu ska jag faktiskt ta det lite lugnt.

SÅ nu ska jag göra något roligt, planera lekar för morgondagen. Hmm, jag har ingen aning? lovade något storslaget, men jag har no ideas? jag vet inte ens vilka som kommer. Luciavakan pratar jag om alltså. Perfect med en natt till utan sömn :) men det blir nog kul! sen bär det av direkt till Åland på lördag morgon med jennie, och stort partaj på kvällen! det kommer bli asbra. Nästa vecka är det nog dags att börja planera inför julen också! inte lååångt nu!:O:O

nämen okej, lekar någon? tips tack!


  Från förra årets lucia :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0