jag vet inte varför, men kanske är det därför jag minns det så väl

måndag igen. om två veckor exakt är det dan före dan före dopparedan, !woho. helt sjukt, som varje december går dte helt jävla sjukt snabbt, men nu har det seriöst gått föör snabbt. har inte ens tänkt en smula på vad jag önskar mig, eller lyssnat på julmusik eller bakat eller nåt sånt juligt. har inte haft tid för fan :/
iaf, just nu är jag ganska stressad, vilket leder till att istället för att göra alla saker jag måste göra, gör jag ingenting. jag har typ seriöst 8 inlämningar/redovisningar inom en vecka. plus jobb, plus dans, plus åland, plus lucia? eh! hur, hur, HUR ska jag hinna?!
menmen, tänkte berätta lite om resten av helgen lite kortfattat. i lördags kom jenny hem till mig, vi åt lite god middag och såg lite på narnia, sen kom ett gäng töser hem till mig och vi krökade. blev ingen utgång då folk var lite sega, men för min del räckte det ändå. kvällen bjöd på mycket kortspel, mycket dricka (iaf för några) och mycket naket.hmm. hade en naken lapdanceshow och tydligen ramlade jag baklänges och slog i svanskotan 2 ggr(!) vilket jag märkt tydligt idag och igår! fuck..
i söndags var jag och madeleine i stan och kollade på julmarknader och julhandlade..ingenting. jag vet väl inte vad jag ska köpa om folk inte ger mig några tips? vi åt en god lunch och sen åkte jag hem.
idag gick jag upp två timmar för tidigt, värt. var i skolan, ganska nice. har haft sjuukt ont i svanken, jävla cp. jobbade lite, fikade lite med madde igen och julhandlade igen..ingenting. fan, att det ska vara så svårt :O
hur ska jag förresten kunna öva på min dans på onsdag, vårt sista genrep, när jag knappt kan böja på mig alls!? åh.
NOT the right time for this säger jag bara...


nej nu blev det ett väldigt långt, rörigt och ostrukturerat inlägg.sorri guyz..
ska väl försöka läsa lite i 1984 och kanske lite kristendom(WIHO) kul.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0