it's to late to make it right, probably wouldn't if I could.

tisdag och britneys födelsedag, haha. det är typ det enda roliga (?) med denna dag som inte bjudit på så mkt annat. igår däremot var vi på tekniska museet och gjorde en nyhetssändning som sändes på öppna kanalen. så sjuuukt roligt. jag var bildproducent, och det jag fick göra var verkligen sånt jag vill syssla med i framtiden. det är bildproducent jag vill bli! :)
sen jobbade jag nån timme, och  nu verkar de nästan fått ordning på mina tider? mucho bueno!

imorgon däremot är det en kul dag till skillnad från idag. besök på SVT i några timmar där vi följer upp det vi gjorde igår. sen är det dans och vi ska fotas till affischer, så vi kan sprida reklam om vår dansshow :) asnajs!!! då blir vi uppklädda minnsan!

ett minus dock är att min langare, dvs sprit, min säkra källa har slutat arbeta :P så jag måste hitta nån ny. kan ju inte bli en nykter helg med så mkt roliga planer :) hehe

jaja, vi hörs hörni
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0