I'll follow you into the dark

hej :)
idag har varit en händelserik och värd dag. gillar långa dagar. ska nog sluta sova bort dom och göra viktiga roliga grejer, man blir på så bra humör :)
först började dagen med genrep av vår teater, helt sjukt kul med tanke på allt manus och allting:D roligt och bra gick det. sen var det snabbt  in till media och klippa och analysera min bästa film, asnajs as usual. men det tog tid så jag hann inte käka lunch ens.
sen skulle vi tydligen sticka iväg till en kyrka och snacka med en präst (?!) haha, antikrist som jag är var det ju underbart. nä men det var intressant. dock övertygade han mig ännu mer om att kristendom är skit när han inte kan besvara mina frågor ens. ioförsej har ingen kristen präst gjort det så jag är inte direkt förvånad. Men men intressant var det iaf :)
 sen stressade jag vidare till djurgård, ät en snabb sallad med elin och sara, och gick sedan till svt med textis. ASNAJS! vill verkligen jobba i sådan miljö! Johan radouw..nånting:P tv-hallåa var vår guide. stötte på luuk och sånt, nice. sen fick vi se hur allt går till bakom och framför kameran, alla olika studios och sånt, fick höra roliga grejjer som gjorts, vi fick bra tips för framtiden och fick ställa vilka frågor vi ville. hur roligt som helst verkligen! :)
efter det blev de en snabb tripp till bianca där vi dressade upp och sminkade oss, och sedan begav vi oss till dansen. idag skulle vi ta massa sexiga gruppbilder, de blev nog bra. sen övade vi på dansen. har ju bara en gång kvar så vi beslöt att inte köra hela låten, vi hinner inte träna in så mkt mer nu. vi ska istället slipa på det vi har gjort så det blir snyggt! lite synd men det blir nog bra :) kul är det iaf!
sen köpte jag och bianca nyponsoppa och picknickade på tunnelbanan på väg hem.
sen kom jag hem och var lite glad. lite stressad för skolan . mycket nu. vi får se hur det går med det också.


nää nu har jag ändå vart duktig och skrivit om min roliga dag. hoppas imorgon blir iaf nästan lika bra :)


pussss på er <3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0