hot n cold

haha hejhej!
jullovet är fan långt, två veckor kvar?! helt sjukt, har inte ens planer för nyår, men de löser sig nog såfort min lilla älskling riger mig så vi kan planera!
ja helgen gick snabbt ändå, två helt crazy utekvällar, i looove it säger jag bara. så jävla länge sen sånna riktigt lyckade kvällar, jag behöver det här. spontanitet, massa glada underbara männsikor samt efterfester tils 8 på morgonen hela tiden. ett samtal och så fixar sig skjuts vart man vill, massa fester och allt annat. Sorry att jag tjatar men jag har bara saknat det här livet. det är så annorlunda hemma. men men, 3 årliga traditioner har jag hunnit med. Julafton ofcourse, med sena spelkvällar/film/godis med linda o co. både igår och dagen innan dess satt vi i typ 9 h per kväll och bara spelade :)
sen har jag lyckats stuka foten rejält i fredags natt i bastun tror jag. vaknade iaf upp med värsta smärtan. sen lyckades jag irritera tuss ( min kissekatt) så han gick till anfall mot den friska foten och bet ihjäl den. så nu är båda svullna och jag kan inte gå typ:D haha, lite komiskt är det. varje år händer samma sak alltså..  fast frågan är hur kul nyår blir om jag måste ta det lugnt?

welll well, ikväll vet jag inte vad jag ska göra, men nu ska jag spela guitar hero, har inte gjort det sen julafton.!
pusspuss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0