God jul! :)

God jul på er allesammans! hoppas ni haft en underbar dag, själv har jag haft det, men så snabbt det gick! hann knappt få lite julkänsla och nu är julafton över om en halvtimme (finsk tid, är ju på åland) !
men men det har varit en bra dag, sjukhusbesök med släkten, massa mat, paket (dock inte i överflöd längre..nåja) och myspys med guitarhero. atm spelar andreas, fredrik och william det, trummor, sång och gitarr. sjukt kul. lär väl hänga här ett tag då de närmsta veckorna :)
nu har jag varit här i två och en halvdag och det går så himla snabbt fast man tar det lugnt! har julstädat, myst med tuss (min kissemiss) och haft spelkväll med linda o co. och idag julfirande dårå.
Jag fick iallfall lite klädesplagg+presentkort, pengar av morfar, fyra filmer, fin keramikkanna, lite smink, 2 väskor osv.. :)
håller även på och spelar in årets julfilm, denna blir väldigt lång, vi försöker slå alla andra år vi filmat oss själva genom att filma lite av varje, läs allt. hehe, ska bli kul att se på den sen!

nej ha en fortsatt trevlig kväll och fira järne de närmsta dagarna! mina juldagar kommer bestå av guitar hero och bra filmer with ma cousinz, känner jag :) mysmys
 
kärlek till mina älsklingar, ni vet vilka ni är! <3 puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0