dirrrty!

woho, sitter och och svettas och är assnygg i mina danskläder. haha not. övar som fan på dansen, den sitter inte som den ska än, och imorgon är det uppvisning! kom dit allihopa, kingstown (k2) i skanstull 21.30! vi lär ju dansa vid 01-tiden. kommer bli grymt :D hoppas jag!

idag har jag julhandlat/förberett julhandeln, kollat ut vad jag ska köpa till de flesta. så det mesta fixar jag imorgon på dagen, så nu är allt ganska lugnt :)
skippade tv-inspelningen, gick och gjorde synundersökning istället och lite sånt kraffs. SISTA riktiga skoldan idag btw :D nice eller?! lov. men jag är fortfarande så uppe i stressen så jag lär ju inte hinna märka det.
imorgon kommer bli nice med skolavslutning och övning och uppvisning. lördag kommer bli pain. jobba tidigt ända fram til sex, åtta h dårå.. sen ska jag DIREKT iväg på personalfest/biljardmys haha eller något sånt. och eftersom det finns så många bangare vet jag inte hur kul det kommer bli.. men men får väl gå dit ett tag iaf :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0