darling, can't you see?

I'm totally happy now,
för först nu kan jag verkligen känna att jag har lov, på riktigt :D så himla mysigt och jag är överlycklig!
Igår fick vi jullov och det var mysig avslutning i skolan! sista gången ever!?! sedan bar det av till stan för lunch och julshoppning, och med alldeles för många hundralappar köpte jag klart alla mina julklappar :) no stress.
på kvällen kom jag och Bianca skitsnygga men dock lite nervösa till k2 i skanstull vid elva tiden. Mysigt litet ställe med olika dansgrupper, och lite innan ett var det  vår tur. vår nervös för ett flertal saker, men jag måste säga att jag gjorde allting korrekt och vi var heta :D dock blev allt ändå inte perfekt för låten hakade upp sig samt att min klack var lite vinglig, men annars, underbart :D lapdance fo sho.. sen blev det lite biltur på stan
idag har jag jobbat, jobbat och jobbat..ätit, ätit och ätit. Mina underbara kusiner med familj är här nu och firar deras fader(Jan-Åke)s 50-årsdag, grattis btw! så vi har haft det mysigt här hemma hela kvällen.

wonderful. Och jag är ledig från skolan tre veckor, ledig från jobbet två. vilket innebär att jag har två hela fucking veckor där jag bara ska göra precis vad jag vill när jag vill :D sååå värt!

men nu ska jag sussssa, ska inte gå upp i första taget imorgon!
puss på er alla sötisar! love

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0