brother luie

god kväll allesammans!
nu är det fredag kväll och partydags,, åland är rätt nice ändå har jag kommit fram till, fast dock mest på kvällarna. dagarna chillar/sover jag bort.
igår, juldagen, var jag på förfest med massa gamla ansikten, kul att se alla igen! sen vart det dinos(krog) där man träfade ännu mer ansikten  man inte sett på länge, kul kul :) jävligt bakis var man idag. men ändå fortsätter festen
nu är vi hos linda och förkrökar, ska till arken ( den enda klubben p´å åland) och parta lite senare, kommer bli fett!
nej parta järnet ikväll , och ha lika kul som jag kommer ha! pyusss


livin' the dream

Kommentarer
Postat av: wANTEd

Förstår verkligen vad du menar. Parta järnet är rätt sätt.

Kom fram att jag sen 19de december till 6e januari bara varit nykter i två dagar. Hoppas att du har det bra också nu då du återgår till vardagstristessen.



Syns på Åland sen :)

2009-01-07 @ 01:38:22
Postat av: Sofia

haha så var det väl ungefär för mig också, men det är inget fel på att parta! :)

ja fast jag har inte gått tillbaka till vardagen än, har jullov tills på måndag. Dock börjar jag jobba imorgon :( men det ska nog lösa sig :) har skolan börjat för er?

2009-01-09 @ 23:02:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0