this is not a love song

jahapp, tisdag igen då! och här sitter man och har dålit samvete för att man inte vart i skolan på två dagar fast jag lovat mig själv det:/ men nu är det faktiskt så att jag mår så helevetes dåligt så jag orkar inte, men jag missar alla våra introduktioner till alla nya ämnen, det suger ju lite! :( men imorgon ska jag gå på riktigt även om jag mår sämre än idag! kan inte missa mer nu i början speciellt! och  jag håller på att dö av uttråkighet här hemma! Finns inget att göra, är inte ett dugg kul.
Jag har  spelat massa gitarr, städat, rensat hela min garderob, sett på alla tv-program som sänds, lyssnat på alla låtar som finns typ och suttit här alldeles för mycket, pallar inte! trodde jag mådde bättre idag för jag hade inte ont i huvudet när jag vaknade, men då var det halsen och öronen som krånglade! bajs
Aja  igår fick jag lite praktiskt gjort, anmälde till försäkringsbolaget så jag förhoppningsvis får en summa pengar. åkte och avslutade mitt gymkort (lär antagligen börja på friskis istället, billigare) och åkte och köpte mat :) och laddade min kamera och  mina ipods så nu kan jag lyssna på musik och ta kort igen :)
Idag däremot..har jag snytit mig i princip. Och hittat något hett på bilddagboken som förgyllt förmiddagen, sjukt sjukt hett!
Men nää nu kanske man ska ta och försöka få i sig något ätbart. cya laterr.


fuck varför går det inte att ladda upp bilder?! hm

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0