taxii

kom precis hem från en underbar taxifärd. cred till arne som gav oss ett jävligt bra pris. jag betalade 170 spän hem från någon håla i huddinge ända fram till mitt hus, jävligt schysst pris om man tänker på hur långt det är. bara jag får mina 50 spänn från maddo så :) arne is the shit.
annar sär det kul och intressant hur man tror saker om folk som inte stämmer. och hur man ser folk och förstär precis vad dom gör och bara skrattar åt det. det är kul. saker som man tropr man förstört fast som egentlgien nte spelat någon roll, eller som spelat roll fast de försöker dölja det genom annnart. iaf försöker jag vara en god mäniska för tillfället och vara snäll mot dom jag tror jag har sårat men ändå så bli det som det blir. jaduu det är interesant faktiskt.  antingen så gör dem de för att man gjort som man gjort eller så gör dom det för att dom inte bryr sig. egentligen spelar det ingen roll för jag bryr mig ärligt talat inte om det innerst inne. försöker bara va trevlig. men det kanske inte hjälper. man kanske borde vara sig själv ändå. jävligt ärlig och jävligt elak. för då är man iallafall sig själv :)

PS. i love jenny <3. DS.

haha ps igen. jag är lite full

Kommentarer
Postat av: Hanne

Menh! Vilken sötis bild. <3 Jag tycker man ska vara genuin så mycket det går!

2008-08-13 @ 17:43:00
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0