nice to get a respond

atm är jag äcklad! Bet just i ett av våra plommon och såg en larv/mask dingla i andra änden! fyfaaaan.- jag hatar småkryp och jag vill helst inte ha dom i munnen, nej tack! uschushcusch. var tvungen att skriva av mig äcklandet.
well, annars så har veckan varit mysig. i måndags var jag och jenny xtremt feta när vi hade sawmaraton. vi köpte 2 st tvåliterscola, två gräddfil, två dipper, två stora chipspåsar och masssa godis, good luck med min diet säger jag bara :P
igår kväll var vi hemma hos isabelle och chillade och rökte pipa, sen gick vi hem till maddo och såg pearl harbor, underbar film. jag hade aldrig sett den förrut.
och idag skulle jag till UM men som vanligt, för typ 28028430 gången blev det inte av pågrund av vissa anledningar. så jag tog den sista ( :'( ) sovmorgonen och sen har sofia varit superduktig och städat som en tok. och då menar jag på riktigt, jag  blev alldeles svettig. dammsugit, skurat, rensat och jag håller fortfarande på, blir nog ingen utgång ikväll med andra ord men det känns ändå bra att reda upp allt så man kan komma tillbaka till rutinerna imorgon på riktigt. (fy usch och blå) har ångest som fan, men sommaren har varit the greatest så jag antar att det är bra att få lite normalt liv igen. :)

well talk to you later när jag är trött och utmattad (förhoppningvis så jag får lite sömn inatt)
puss

Kommentarer
Postat av: Hanne

Good luck at school, man! Vet du, vi borde faktiskt ta och fika någongång på riktigt! Vi träffas alltid på krogen, och inte lär man känna varandra då med allt jäkla oljud omkring sig. Jag borde för den delen också städa som ett fån. Man mår mycket bättre i en städig miljö.

2008-08-21 @ 15:42:04
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0