my life be like

vet inte alls vad jag ska skriva egentligen. allt kretsar bara runt idag coh igår och jag vet inte hur jag ska orka. känns som en månad förlorad tid kom tillbaka på en kväll, och det har aldrig kännts så starkt! visst är det skönt att jag faktiskt släpper in nån men när jag vet att det är så sjukt svårt med allt runtomkring känsn det så jävla hopplöst, och ändå tänker jag på det. Har inte tänkt på det här på så länge nu så nu svämmar allt över.
hoppas det blir bättre snart.

nån som gör mig riktigt jävla lycklig är iaf den här söta (och jävligt HETA) pojken :) puss på dig och er lyckade spelning i onsdags
<3 :)

Kommentarer
Postat av: i

allt löser sig för eller senare till det bästa. Men du vet att jag finns här för dig, alla lägen. love u

2008-08-16 @ 02:38:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0