first weekend

hellouw alliho.
här sitter jag i mjukisar och tycker synd om mig själv. är ordentligt förkyld, såklart nu när skolan kommit igång. men tro inte att det hindrar mig nej! jag ska minnsan inte ha någon frånvaro!

borde dock tagit det lite lugnare i helgen, som jag hade planerat. men näe det blev en vild partyafton i fredags, sjukt kul var det iofs, så det var det värt. men jag är inte världens smartaste som går runt halvnaken och hänger utomhus istället för inne på dansgolv och förkyler mig själv. men men nice vare :) igår var jag dödare än död men följde ändå med madde till huddinge för födelsedagsfirande av gustav. alla däckade typ halv elva :P men det var nog ändå värt det för vi fick specialöppet för oss på typ schell så vi kunde köpta massa gott till nattmat :) och skjuts hem så jag klagar inte.
men idag klagar jag.
jag vill inte vara sjuk! jag har saker jag vill göra men jag orkar inte liksom. idag har  ialafall john varit snäll och lekt med mig hemma. det var mysigt. nu ska jag nog gå och leka lite med mig själv, fixa min garderob, om jag nu orkar.
peace out

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0