all the way

shoobre allihop
idag är det måndag och mina planer för dagen var att städa, mycket roligt. jag bar upp all skit från nedervåningen till övervåningen i en hög, duktigt va :) så rolig var min dag. alla dagar utan planer blir alltid lika sega, men jag klagar inte. behöver vila upp mig som fan , tre dagar till skolan börjar :(
änyway nu är jag påväg till åkersberga igen, känns som jag bor mer där än hemma atm? hmm. nice blire iaf :)

orkar inte med alla mina bekymmer och allt trassel jag/andra ställt till med så nu skiter jag i allt helt enkelt så får vi se hur det går :D
well, nu sticker jag. cya


Kommentarer
Postat av: Anonym

Haha, 3 dagar kvar till skolan? Ägdizzz. :)

2008-08-19 @ 15:42:54
Postat av: Hanne

Jag börjar folkis på måndag. :] Det ska bli najs. Jag borde också försöka städa en aning. Vad duktig du är!

2008-08-19 @ 19:54:07
URL: http://lustifik.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0