abandon

tjeniss!
sitter här på fredriks rum och lyssnar igenom alla nya byb låtar:D har inte kommit så långt än men detlåter finfint!
på onsdag smäller det bara man får biljett, men det ska nog inte vara så svårt.
Annars är det party här, konfirmationsfirande iaf. kyrkan söög as usual men william var söt i sin vita dräkt :)
anyhow dom andra datanördar sig lika mycket som jag så jag underhåller mig själv här.
jag har blivit lite fast vid datorn i helgen, är typ sjuk så har inte orkat göra så mycket. I fredags kom jag och jenny hit iaf, det blev krök från bussen till natten, själva fyllan slog ju till vid mitt matbord när vi lekte med lördagskorvar , men det var nice:)
annars känner jag att jag snart är utvilad efter zante, vilket var en väldigt härlig resa, dock skönt att va hemma igen men ja jag saknar ju den där värmen liiite kan ma ju säga.
men snart blir det väl kanske dags att boka englandresan? så det är najs;D
måste hitta nytt jobb också, funderade ett tag på att stanna kvar men nu byter vi chef och jag vet hur det var förrut när vi bytte, ett helvete. så jag ska nog hitta ngt nyttt. :) får se hur det går.

well, nu ska jag gå och se vad mina sötisar har för sig. cya soon
kisses
<3



kolla in:
http://profile.myspace.com/index.cfm?fuseaction=user.viewprofile&friendid=36798456

Kommentarer
Postat av: Hanne

Och nu ska du till England också? Jag säger då det. Jag vill ocksååååå.

2008-08-11 @ 15:27:38
URL: http://lustifik.blogspot.com
Postat av: Sofia

haha tack hannele! du är min enda trogna läsare:D keep up the good work med kommentarerna ;D

2008-08-14 @ 15:25:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0