Peace and looove

klockan är 23.20. om ett dygn är vi i fucking borlänge på fucking peace and love och har fucking askul, :D
fan va najs det kommer bli. vi åker imorgon om typ 10 h :) och jag har ungefär 3 väskor och plastpåsar och liggunderlagg och sovsäck,  PLUS att jag ska få i 24 öl i en av väskorna också, lyckat. men hur som helst kommer det här bli en lyckad festival, det känner jag på mig. det är sommar och bra musik, vad kan gå fel?
:)

hursomhelst så är jag inte ett dugg utvilad fast jag borde vara det. jag har sovit som en tok och igår var det chill för john fyllde 18, asmys :)
midsommar var helt lyckat och allt är jävligt bra just nu. fan, hoppas ni har det likadant.
men peace out allihopa så hörs vi om en vecka typ!

\/

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0