Midsommar!

GLAD MIDSOMMAR GOTT FOLK!
sommar, grönt gräs, glada melodier och sill och potatis och allt det där. Inatt var det ljusaste natten och idag är det midsommar. Alla är glada och livet kunde inte bli bättre.
det är så det ska vara.
fast jag har inte den där riktiga känslan, som jag brukar ha. inte humöret heller. det känns som en vanlig stressad dag som sedan sups bort och glöms bort. fast jag ska inte tänka negativt. för jag är så jävla snygg så så fort jag går förbi en spegel blir jag glad igen. eh.ja så är det.
nej nu fan ska jag gå ner och äta god mat och sedan ska jag parta järnet och njuta av sommaren, aå peeeace out people!

(den här bloggen är ganska oseriös)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0