sommarlov

fan, jag glömde nästan bort att det var sommarlov. allt känns så annorlunda. men det kan bero på vädret, eller fet faktum att jag inte sover och solar bort hela dagarna, utan står och jobbar (snarare sitter). och så kan det bero på att vi inte har öppet hus hos oss då det minst är 6 pers där samtidigt. och allt annat med åland som var skitkul förrut, det är liskom, kul, men det känns för vanligt. det är nästan så att jag funtar på att dra til sverige ett tag. jag måste träffa cornelia, och tj och massa peeps. man skulle ju kunna åka hem imorgon? det var en jävligt bra idé! den bara kom nu, fan va smart. det var ju egentligen meningen. hmmm. nja det måste jag tänka på.
jag jobbar ju iallafall inte i helgen, den ända helgen resten av sommaren så.
men alltså vad skrev jag? jo just ja sommaren. men jag tror det blir lite roligare nästa vecka också, men jag kan faktiskt inte klaga. jag har gjort en hel del jävla massa kul den här sommaren, det är bara det att jag rä så otroligt trött så jag kan inte vara sådär sprallig och superenergisk och sprida massa glädje omkring mig. det ändå jag tänker på nu är mat och sovplats. en säng. och kuddar. åh nu längtar jag hem. til min stoora säng med 15 kuddar och tre täcken och två filtar plus massa gossedjur! ååh så mysigt.
alltså jag kan inte ens tänka på allt kul som finns, för det här har faktiskt varit en givande sommar, och det är bara juli. men det ändå jag tänker på är liksom praktiska saker, det är så olikt mig. typ pengar och mat och hur jag ska ta mig hem härifrån osv. hmmm vad har hänt?
och när jag gick hit så kom jag på att naturen är helt okej, faktiskt jävligt mysig. det var sådär lagom varmt så man var tvungen att ha en tjocktröja på sig, så gick man där i den friska och ljusa kvällen, inga bilar åkte förbi mig, man vandrar förbi allt fint och går i det blöta gräset, och så kom en katt och lekte med mig. gud vad mysigt det var. jag ska nog börja ta kvällspromenader här omkring, det kändes så otroligt härligt och sommrigt.

well, nu blir det ett sånt här långt inlägg igen. och john, om du läser det här så vet du att jag saknar dig och du får komma hit igen när du vill.
det var det jag ville säga bara.


men, nu ska jag avsluta det här så jag hinner se lite OC(<3<3<3). den serien blir man fan aldrig trött på.

så. so long.

\/


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0