one of thoose days

idag är en sån där dag som är ganska bra, helt okej. lagom kul, lagom tråkig. helt likgiltig. fast det är mamis födelsedag så grattis på henne iaf.

jag har fan blivit besviken på mig själv, jag trodde jag skulle bli värsta bloggnörden men jag har inte  blivit det, har inte haft tillgång till en dator så ofta och så, ja. jag har så mycket att säga, men det skulle bli för långt.
jag får sammanfatta.

rockoffveckan kan jag faktiskt sammanfattas med ett enda ord. I n t e n s i v ! som faan. men kul vare.
nu äre jobb jobb och åter jobb men sen äre skola också.  fyfan
 
och jag har kört bil och är damn good.så jäävla kuul! jag mötte till ochmed glassbilen och jag krockade inte. första gången jag satt framför en ratt liksom.
men alltså nä mitt superlångasuperintressantaochsuperdetaljeradeinläggomminasenasteroligaupplevelser-inlägg skriver jag en annan gång, eller inte.


pusss!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0