bajsvärk

jag har ont. överallt. :( det är synd om mig. men ingen tycker synd om mig, mamma tror att jag är bakis. fast det är inte det. jag blri faktiskt riktigt rädd. jag har enorm huvudvärk. det sticker till i hjärtat typ och i bröstkorgen. och sen har jag träningsvärk? vad har jag gjort lixom? något jag inte minns som jag gjorde igår? haha, men nää. träningsvärk? jag kan ju inte direkt ha gjort värsta fysikpasset. något så stort i mitt liv skulle jag minnas. eller?

det har jag också börjat bli rädd för. mitt minne sviker mig hela tiden. jag minns ingenting från de kvällar jag dricker.
eller det där var lögn, klart jag minns. men jag blandar ihop allting och mitt huvud känns som en överhettad trasslig klump. (jag kom inte på någon bättre likelse) allt är rörigt. fast ändå inte liksom. hmm. bra där

och jag har föresten fått min bilnyckel. nu har jag min egna bilnyckel till min framtida bil. som jag kan köra när jag vill egentligen :):):)<3

och så var det en sak till. jag har sett en riktigt vacker man. snyggast ever, nä men på åland iaf. och rösten är sådär sexigt söt. haha , jag kan inte beskriva. men fan vad snygg han är. lätt att han blir modell en dag om han vill. sådana som han gör världen till ett lite gladare ställe. :)

och nu sitter jag mest och är irriterad på mina cpvänner som jobbar för mycket. eller så orkar dom inte hitta på något. jag är så uttråkad så jag måste göra något Nu!. och iallafall imorgon, jag vägrar att sitta här eller göra något annat lamt för att mina vänner vägrar följa med mig ut. man kanske ska testa på varianten att gå ut själv, haha. det gjorde jag ju nästan för ett tag sen, det funkar ju för man hittar ju alltid någon. meen,  nej. det känns inte så jävla bra. :) fast, det där får lösa sig.
men egentligen är jag mest taggad på en riktig fest. en stor med massa sköna människor mitt i stan. nära mig. snälla, någon uppfyll min önskan i helgen? fast inte på lördag men imorgon passar det.

nä hejdå. nu har jag knarkat tabletter och mår lite bättre iaf. puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0